Monday, September 28, 2009

Story Raya

Salam kepada kekawan ku semua, rasenye dah lama tak tempet gambar almaklum lah sibuk dengan urusan2 harian sekarang baru lah rase lega cikit, hari ni nak story pasal raya la pulok ari jumaat lepas aku bergerak dari rumah lebih kurang kul 5 petang , alhamdulilah sepanjang perjalanan baik dan tak de trafif jam..
setibanya aku di kawasan bentong start dari situ mulalah kelihatan kelibat keta2 yang terlibat dalam kemalangan ada yang masuk parit, longkang , langgar dvider jalan dan macam2 lagi pendek kata sepanjang perjalanan tak sah kalu tak de kemalangan..setiap kali raya macam ni lah sikap pemandu2 yang suka gopoh nak balik kg..ape lah salahnye berhati2 ketika memandu ..
Lebih kurang pukul 12 malam barulah aku sampai d gua musang dan bermalam di rumah adik aku...hari sabtu bertolak lagi ke KB.. pendek kata jenuh le duk dalam keta sampai cream habis badan2 aku...tapi tak pe lah janji sonok balik kg...kepada kekawan blogger tak terlambat sekiranya aku nucapkan selamat berhari raya di bandar la pulok ..kepada kekawan yang telah sudi datang ke teratap usang ku yang terletak di Kg Pendamar ku ucapkan berbanyak tema kasih ...
Salam Semua
Ainie.

No comments: