Sunday, June 28, 2009

Kena Tag dari Cik Mona manis..




1. Copy badge "2008 Cute Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (anda di-tag!)
Oklah cik mona punya pasal saya cube buat yee
Mulanya aku masuk blog cik mona, melaluai blog cik oodah
aku kenal dia melaluai maya ini juge le macam yang lain2 juge
aku harap cik mona pun tak kisah dengan aku..aku pun tak kisah
asalkan dapat kebaikan...
Ok le cik monas..ini pula tentang cik ainie yang tak seberape
ya..
1)
Mula2 kalu orang tengok aku , orang kata aku ini sombong
baknya muka aku, dia orang kata aku ni garang ..ade ke?
2)
Bila dah berkawan dengan aku dia kata shok juge bak dia orang
kata aku jenis yang tak berkira..pan 2 mulut macam mulut
murai. ade kee.. aku tak de pun .dan boleh di katakan
kelakar jugak lee...
3)
Sebenarnya aku ini..lembut orangnya w/pun nampak garang
hati aku baik... dan cepat tersentuh.
4)
Aku tak suka mengambil kesempatan diatas kesusahan orang lain.
5)
Aku juge kaki jalan, suke lepak melepak..dan hobi aku suke bagi
kekawan makan ...kalu orang datang rumah leeee...dan seorang yang
sentiasa sibuk....sibuk dgn kerja2...
6)
Aku Palinggggg benci orang yang tak menepati janji...penipu
tak jujur...suke cakap benda yang bukan2 ( cakap bohong le 2 )
prinsip aku biar orang buat jahat dekat kita..tapi kita jangan
buat jahat pada dia.. tu jeee.. very sample.
Sekarang aku nak cakap pasal hobi pulak yee
1)
Hobi aku suke masak memasak dan mengemas rumah tu biaselah
semua orang perempuan suke kemas rumah...
2)
Suka tanam pokok bunga yang berdaun dan berbunga
3)
Suka berkawan dengan semua orang tak kira tua n muda
semua aku kawan.
4)
Suke window shopping juge
Ok cik mona yee tu jee.

No comments: