Friday, August 28, 2009

Folk Art

Heeheee malam ini nak N3 Folk art yang pertama yang telah ku siapkan, mula2 buat alamat tangan macam tangan batu keras semacam jee..masa di zaman sekolah dulu tu rajin juga buat lukisan ni..

Bila dah tuek2 ini minat ni datang lagi...harap berpanjangan lah minat ni...takut2 hangat2 tahi ayam je... hai oodah hang dah lama lajar folk art mana hasilnyee ..mesouch dah siap dah pojak yang pertama ni....

4 comments:

shas said...

Waduh..cantiknya.kalau kerastangan mcm tu hasilnya,kalau lembut tangan mesti lagi dasat.cantiklah ainie,mmg ada bakat melukis.teruskan usaha.

englishvintages said...

Wah, dahsyat hasil kerja tangan cik sally ni,,, tak kusangka..lepas ni buat banyak lagi ye...menikam kalbuku...

Ainie said...

heee kak shahs N cik mona tu leee nak kena kerja keras..takut kita le cabut lari sbb cepat jemu....

Khadijah Mohamed said...

wahhh..cantiknya...pandai ainie...diam2 dia dah terer rupanya..akak ni masih merangkak..
selamat menyambut bulan puasa...semoga ainie sekeluarga gembira selalu..