Tuesday, August 18, 2009

Sama tapi tak serupeee


N3 malam ini teko yang d beli dari angah telah selamat sampai ke tangan hanidvila,tak sangka le pulak sama dengan cawan yang dibeli dari kak saras..itu mesouch panggil cawan janda..tak de piring..

6 comments:

Mat Gebu said...

as'laikum kak ainie..amboihh, saya pun beli juga teko tu dgn angah, cuma lom sampai saja..eh jom kita pantun sikit....

DARA MANIS DI TEPI TINGKAP,
KENYIT MATA PADA SI TERUNA,
BILA SET SEMUA DAH LENGKAP,
TIDUR MALAM PASTI TERLENA.....

Gee said...

Salam ainie.

Sweet lah bungenye.

Ainie said...

Cik mat macam mana nak lena set tak lengkap lagi..piring tak dooo ni mat ooi..kali mat ada lebih campak lee dekat akak seketoi....

Ainie said...

salam gee tema kasih kembang hidung saya gee ckp sweet...

Beverly said...

These are lovely. They make such a beautiful set.

I added myself to follow your blog. Thank you for visiting my blog. I hope you will follow it, too.

Sarah95 said...

wahhh..cantiknya teko..payah dapat tu...heheh