Saturday, July 4, 2009

Hasil Tangkapan d Kuala Selangor

N3 malam ni.. mesouch nak cite sikit serba sikit tentang gambar d atas ini lah hasil tangkap mesouch d kuala selangor... lebih kurang kul 9:30 pagi mesouch sampai d rumah oodah... ketika tu ooodah tengah sibuk melayan kerenah anaknya...kami pergi hunting dengan k.ida sekali...nak kata jauh tu tak lee lebih kurang kul 12 lebih kami sampai d kuala selangor...

Cari punya cari baru le jumpa kedai si apek ni..kalu tanya kekawan yang pernah g ke tempat tu haram tak kan bagitahunya...puas le kami bertiga cari kedai apek ni.. bila dah jumpa baru le lega..K.ida dan Oodah keluar dari kereta bukan main laju mengalahkan ribut... bila ternampak susunan pinggan lama...ambil punya ambil bile tanya rega.. mak datuk ..dia punya mahal mengalah kan orang makan KFC 2 orang dia punya rega..adus geleng kepala garu tempat tak gatal di buatnya..dah lah tak leh kurang rega..kedekut betul si apek tua ni ...dek kerena minat juga dengan bunga ini terpaksa le aku , oodah dan k,ida beli juga alang2 sudah datang baik beli je lah...mahal pun mahal lee ape bole buat...

AKu punya 4 roses tu sumbing sedikit je le, balik rumah aku tampal dengan simen putih tak le nampak kesumbinganya....canti pun cantik... ape2 pun kita layan jee lah cik senah, cik rocky,cik leha dan cik munah yeee....selamat berhujung minggu...

8 comments:

englishvintages said...

cik sally, kan main pi hunting jauh2 ye.. patut ler cik odah, pagi2 dah siap pulut drurian, banyak hasil tangkapan tu.. rezeki.. jgn lupa kasi akan ayam tu dulu...

Ryana said...

Salam Ainie. Cantik2lah hasil hunting u ni.Apek2 di sana dah tau org dok gila cari pinggan mangkuk lama ni tu pasal diaorang taruk harga tinggi. kat sabah ni apek2 tu blm tau lu lagi so masih murah lagi.

~Yatt~ said...

cantik2 hasil tu k.ainie..esp sudu 4 roses tu.. :)

aj said...

wahh cik senah....dpt yg cun lak tu. X sia2 p hunting jejauh...
apek la ni da pandai...mana nk dpt da murah2...

azlina said...

salam ainie..
kat kuala selangor sblh mana nie..mak akk kt kuala selangor x jumpa pn..kedai jual pgn lama..

Ainie said...

kak ina kena masuk semua kedai apek...yang jual periuk belangga...kita semlam nampak je apek yang jual periuk belangga 2 terus masuk,,nama kedai dia kita tak ambil....k.ida nak ambil gambar pun tak boleh duk bertekad dgn apek....dia tak bagi...

Khadijah Mohamed said...

ainie...pandainya hunting....cantik la...sudu tu cantik..satu berapa RM?

Ainie said...

kak katy satu Rm 4.00