Friday, July 3, 2009

Sambungan Itik Gambo-Gambo.


Kalu kat bawah tu dia tak de orang yg teman..heee yang bapak itik pula yang teman ibu itik takut2 telor d kebas dik musang...keh ...kehhh.... ...

7 comments:

Teratakantik said...

lawa weiii tak leh jadi mcm ni hehehehe ..apa pun ok laa tuu

englishvintages said...

amboi, banyaknya itik2 cik sally, jgn lupa bg makan..kang tak bertelur lagi itik2 tu sbb tak cukup makan..hehe..take care dear..

azlina said...

salam ainie...
boleh tiru x make over loyang tu alamatnya..loyang akk tu dah x jadi tmpt bt kuih lagi..(mmg jrg bt kuih pn)..he..3x

Ainie said...

kehhh cik mona saya bagi dia makan dedak....bg di telor byk2..heeeee

Ainie said...

tiru lee kak ina...janji akak bahagia.....

ayu said...

mesouch..hang punya itek..itek kacukan ya..itek seranti kawin ngan itik nila..tu pasal la..kuar telur ayam bukan telur itek..wa..ka..ka..ka.. lawak tol la..

SariSam said...

Comel sungguh itik2 tu..Tapi lawak laa pulak..Itik bertelur kan telur ayam..hehehe