Thursday, July 2, 2009

itik bertelok dalam loyang heee


Heeeee ooodah tengok lee itik wa dah betelok dalam loyang ni cantik tak, ini leee hasil kerja tangan mesouch hari ini...baru belajar telor baru ade 5 biji jeee..cik oodah ooi.....ini itik gembo2..keehhhhhhh...sukenya dah siap...

5 comments:

ayu said...

ni mesti g merayap kat kk ni..hari tu pun ayu tengok jugak dok belek2 jugak..cantikk.. cun..tapi telur sama beso ngan itik lak..

shas said...

ni pun sticker gak ke,beli kat ne?nak curi idea ni..semua barang buruk jadi cung melecung

Teratakantik said...

hehehe ...duckkk..duckkkk
alala beli sama gn kuu...nanti haku g mah mu nampk sama mu mari mah aku sama ..tak leh tukar pandangan laaa mc nie heheheh

Ainie said...

Mana kita tahu hang beli beli itik yg sama..heeee....

Ainie said...

sticker je kak.shah...