Thursday, July 30, 2009

Hidangan ape ni ?

Ni mesouch nak story cikit pasal nasi yang dihidang dalam dulang atau kalu org pantai timur cakap badang..tapi masa mesauch g Bandung tu hari ..rata2 kalu pergi makan dekat kedai makan nasi dalam dulang ni leee yg diorang bagi.. ade nasi, ayam, ulam timun dan sambal tanpa kuah.. kalu orang yang suka makan nasi berkuah jawabnye tak makan lee sebab nanti tercekik... kena order kuah yang lain...

Kalu mesauch tak bole makan sebab tak de kuah..bole cekik leee.. ape2 pun layan je lah
dengan n3 kali ini....

2 comments:

b u n g a h a t i said...

bukan ke ni nasi ayam penyet? erm...

annie said...

aa la...rasa2nya nasi ayam penyet...

betul tak ?